خرید از چین Fundamentals Explained

Wiki Article

بدون شک سایت علی بابا چین، یکی از بهترین سایت ها برای خرید عمده از چین است. اما علاوه بر این سایت، شما میتوانید از سایتهایی همچون بنگ گود و دی اچ گیت و … خرید کرده و کالای خود را در ایران تحویل بگیرید.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای واردات کالا، به گروه کالایی که در آن فعال هستید ، بستگی دارد. برای مثال برخی از گروه کالاها هستند که با رقمی در حدود ۱۰ میلیون تومان می توان برای خرید عمده آن ها جهت واردات اقدام کرد. اما برخی از کالاها از دسته کالاهای ارزشمند بوده و به مراتب قیمت های بالاتری دارند و امکان دارد خرید یک عدد از این کالاها رقمی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان یا بیشتر را به خود اختصاص دهد.

برای واردات از چین و دبی بدون گمرک با کمترین هزینه و در کمترین زمان با شرکت وانیکس تماس بگیرید – تلفن : ۰۲۱۸۸۸۵۲۰۱۳- ۰۹۱۹۴۷۰۶۰۳۵

کد تایید را وارد کنید کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید ورود با رمز عبور

بسته به طبقه بندی کالا و محل ورود آنها ، ممکن است واردات از چین ، مشمول عوارض واردات شوند.

در عین حال واردات باید با استراتژی کلی تجارت شما همخوانی داشته باشد.

برای بررسی بیشتر می‌توانید از تنظیمات این جدول که به صورت یک آیکن در سمت راست وجود دارد نیز استفاده کنید.

برای دست‌یابی به پاسخ سوالات بالا و اطلاعات بیشتر شما می‌توانید به مقاله‌ای که ما در زمینه واردات و صادرات از چین گردآوری کردیم را مطالعه کنید.

به صورت مثال مزیت استفاده از حمل بار هوایی نسبت به حمل بار دریایی سرعت بالاتر و البته هزینه بیشتر است، درحالی که برای برخی از گروه‌های کالایی با توجه به نوع کالا و حجم سفارش مشتری ممکن است حمل بار به صورت دریایی از چین انتخابی منطقی‌تر باشد.

در این بخش از مقاله درباره قوانین مهم و تأثیرگذار برروی نمونه قرارداد واردات کالا از چین صحبت خواهیم کرد. طبیعی است که برای وارد کردن کالا از یک کشور به کشور دیگر باید قوانین و مقررات حاکم را رعایت کنید تا بتوانید بدون هیچ مشکل و اختلافی کالاها را به کشور مقصد وارد نمایید. قوانین مهم واردات کالا از چین:

همچون چادر و مانتو نیز در این کشور تولید می ‌شوند. زیرا تقاضای تولید آن از طرف بازرگانان ایرانی به کارگاه های دوخت و دوز این کشور داده می شود.

بازرگانان ایرانی معمولا به خریده عمده آنلاین ابزار از چین می‌ پردازند. این نوع website خرید و تحویل آن را به شرکت خدماتی و بازرگانی ماندگاری سپارند تا در اسرع وقت ابزار آلات مورد نیاز خود را تحویل بگیرند.

چین دارای بنادر، جاده‌ها و راه‌آهن‌های زیادی بوده و همین موضوع باعث شده تا هزینه‌های حمل‌ونقل کاهش زیادی داشته باشد.

برچسب منتخب محرم ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج حسین همدانی سلمان رشدی آیات شیطانی آخرین اخبار نحوه حذف نرم افزارهای خطرناک از ویندوز مسابقات کورس اسبدوانی ۱۴۰۱ / نوروزآباد چگونه تلخی آبلیمو را بگیریم؟ تحرکات کاهشی در بازار ارز و سکه؛ قیمت دلار توافقی در کانال ۲۹ هزار تومان/ دو عامل اثرگذار بر روند نرخ ارز چیست؟ فلاحت‌پیشه: غرامت ایران از جنگ، حق ملت است وزیر کشور: افسرده بودن جامعه ایران حرف بی‌ربطی است توئیت معاون وزیر ورزش درباره حمله به سلمان رشدی ایلان ماسک شبکه‌ اجتماعی راه می اندازد؟ پیچیدن عطر خوش برنج در شالیزارهای گیلان تحریم سپاه موضوع فعلی مذاکرات نیست طرف مذاکره‌کننده آمریکایی بنای کوتاه آمدن ندارد واردات خودرو با رمز ارز تکذیب شد جمهوریت فقط حضور مردم پای صندوق رای نیست افزایش ورود سلاح به ‌کشور با قیمت‌های باورنکردنی بررسی علت ریزش متروپل آبادان در دستور کار مجلس وب گردی تخفیف، شگرد فروش یا واقعیت ! حضور بانی مد در نمایشگاه ایران ریتیل شو تفاوت ایمپلنت لیزری و معمولی کرکره برقی وام فوری بانک آینده فقط با سفته سفرنامه بنویس، ۲۵۰ هزار تومان بگیر!

Report this wiki page